måndag 16 juli 2012

FÖRVÄRKAR

Igår var vi iväg till Sportson och köpte tejp till handtaget på barnvagnen. Var inne på Bernadssons där vi köpte två spotlights till hallen. Hittade en jättefin köksmatta att ha längst diskbänken. Bra mycket omtrevligare och mjukt och skönt att stå på när man är i köket. Hade konstant sammandragningar och jobbigt att få luft. När vi stannade på ICA på hemvägen för att panta flaskor så fick jag RIKTIGA VÄRKAR. Helt andra än de tidigare. Kramp i äggledarna precis som när jag spolade äggledarna för 1,5 år sen. Då sa de att det var som förlossningsvärkar, oh vad ont det gjorde. Höll i kanske 20 sekunder. Första 15.15 sen en till ca 5 min senare inne på ICA. Just då kändes det som att NU är det DAX.
Åkte hem och la mig och fick ytterligare en 15.40 och en svagare 16.40...
Sen har det varit lugnt, bara vanliga sammandragningar så fort jag inte ligger stilla. La mig vid 23.30 och har varit uppe 4-5 gånger i natt. Sovit hyfsat.
Blir rastlös när jag bara ligger stilla men trappan är en pärs att ta sig uppför. Likaså bara att stå/ gå eller vara aktiv är en pärs.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar