fredag 13 juli 2012

Bra natt

La oss inte förrän vid 00.30 igår och då hade vi lyckats få det riktigt friskt och svalt på övervåningen med helöppna fönster med myggnät. Pallrade upp kuddar under magen och benen och sen har jag sovit riktigt gott. Inte alls lika ont i ländrygg, bäcken och skulderblad. Har ju självklart varit uppe 3-4 ggr men somnat om gott.
Gick upp vid 8.30 och gjorde rabarberpaj och scones. Sen ut en sväng med Konrad och sen väcka husse vid 9 för frukost. Riktig mysfrukost och gott med te och varma scones ( som jag tokdumpa på såklart ). Gjorde iordning oss och vid 11 kom Mattias föräldrar på fika. De har varit på landstället i två veckor så det var trevligt att se dem. Åke har klagat på att han aldrig får RABARBERPAJ så då var jag ju tvungen att göra en åt honom av deras rabarber som vi fått(!)
Satt ute på altanen och sen började det spöregna och åska så det var bara att knalla in.
Lunch-rester woken från igår o sen en liten vila på 30 min. Vid 16 kommer stenläggaren och kikar och ikväll M's kusin o man. Mysigt att bara boa här hemma. Inte fullt lika mycket förvärkar idag som tidigare men känner att han ligger längre ner med huvudet. Öm i svanken och mjölksyra lite då och då när jag är uppe.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar