fredag 27 juli 2012

Besök från Danmark

Idag stack M iväg vid 07 för att spela golf. Själv sov jag till 09 efter en ganska dålig natt. Ställt väckarklockan eftersom Anna, Mark och lilla Carl 14 månader är hemma i sverige på besök. Vart en fika på två timmar ute på altanen innan de fortsatte in till stan för lunch. Fick två fina bodys av dem. Kul att få något som inte alla andra också har. Något danskt märke och väldigt fint matrial.
Värmde en halv pizza och åt till lunch, sen däckade jag 45 min i soffan innan M kom hem och vi for till Täby centrum. Hämtade ut Mattias linser, köpte ett till par mammabyxor som jag älskar modellen på, rouge och en kofta. Sen åt vi en smörgås på "vårt café".
Lite senare kom min fina vän Cicci förbi lite spontant... Paket!!!!! Hon är inte klok!!!!! Har klagat på alla påslakan med Bamse, tummetott, laban mm. och nu har Cicci beställt jättefint bäddset med en söt neutral nalle på. TACK SÖTA!!!
Kommer bli så fint i spjälsängen.
Vart en spontan middag i åkersberga... Skulle äta indiskt men tog krogen MM längst med åkers kanal. Helt okej och mysigt vid vattnet. Nu är det OS-invigning.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar