fredag 22 juni 2012

MIDSOMMARFIRANDE

Riktigt lugn och skön start på dageb med sovmorgon och sen frukost på altan med DN.
Åkte inte hemifrån förrän vid 13 och hem till Anna och Jimmy som precis avslutat sill-lunch. Var skönt och välbehövligt att få sova och inte jäkta iväg, midsommarafton har tendens att bli väldigt lång ändå... Promenad ca 20 min ner till Ängsan där det var dans runt midsommarstången och picknick. Vid 16 gick vi hemåt igen och satt och snackade på altanen. Konrad har haft fyra hundar att leka med, och då främst Basse som är en beagel på 2 år. Leker fantastiskt bra ihop och det har varit non-stop 14-23. Jag gick och la mig och sov 45 min innan middagen då jag var trött i ländryggen och har en hel del sammandragningar. Grillat till middag och därefter cheescake och jordgubbstårta.
Skön midsommar tillsammans med Anna, Jimmy och deras två barn Filip 5 år och Viggo 2 år. Annas föräldrar, Mattias och Jimmys fotbollskompis Jonas och hans föräldrar. Precis en lagom dag och slippa all fylla och lekar och nubbevisor tusen gånger om.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar