söndag 17 juni 2012

Födelsedagskalas

Idag har vi firat Mattias. Full rulle sen vi gick upp med förberedelser. La mig vid 01.30 inatt och sen sovit sådär pga mage, febervärme fast jag inte längre har någon feber sen i fredags... Och täppt näsa. Vakna inte förrän vid 09.45 då Konrad kom upp och skulle hälsa på mig efter att ha varit ute med Mattias i spöregn, och ätit mat... Mmm... Så gott det doftade... Haha*
Te och smörgås, dusch och sen var jag i full gång och bakade två kladdkakor, färska jordgubbar och spritsad grädde, vart riktigt lyckat och uppskattat. Bjöd på vaniljbullar som jag bakade igår. Mattias dammsög och dukade upp i vardagsrummet. Vid 14 kom hela gänget på 15 pers som var kvar till 17-17.30 riktigt lyckat och trevligt. Plockade undan disk, ställde iordning bord mm. och sen åkte vi till Näsbypark centrum och åt thaiwok på restaurang Eskader- såååå gott!!! Dessutom fick jag med mig en doggy-bag också. Promis med Mattias och Konrad och nu ligger vi alla tre däckade i soffan. Har haft galet mycket sammandragningar idag och den lilla där inne i magen har levt rövare. Sparkar och pressar utåt. På onsdag ska jag på ultraljud igen och se hur bubblan växer.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar