torsdag 28 juni 2012

Dålig natt

Kunde inte somna vid 23.30 igår så efter 35 min gick jag upp och satt uppe till 02.30 Förvärkar och svårt att hitta ett skönt läge att sova i. För varmt och svårt att få till täcke och kuddar. Sovit dåligt mellan 02.30-08.00 och varit uppe tre gånger för att kissa. Vid 05.30 tassa Konrad runt och då bad jag Mattias att ta ut honom. Han hade ändå sovit från 22... Sen kom de in igen och vi somnade om till 8 när klockan ringde. Helt galet trött då och det kändes som att jag varit ute och festat/ dansat hela natten. Förstår inte det "biologiska" att kroppen förbereder sig att vara uppe och det där med mindre sömn, istället borde kroppen ställa in sig på VILA.
Lämna Konrad hos mina föräldrar och sen till barnmorskan. Allt var bara bra.
Blodtryck: 90/65
Hjärtljud: 143-147
Vikt: oförändrad totalt upp 10 kg.
Blodsocker: 5,3
Hb: 122
Livmoder: 33 cm
Och vår kille ligger med huvudet nedåt.

Delade en ostfralla med Mattias på fiket och sen var det föreläsning 11-16 med lunchuppehåll 45 min. Massa sammandragningar när vi suttit hela dagen, sååå skönt att ligga i soffan nu. Fått hem täcken, kuddar, lakan och två sparkdräkter från mamma och pappa. Riktigt fina!!! Längtar så.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar