tisdag 15 maj 2012

Egentid

Riktigt skön dag idag. 2 timmars planering då jag gjorde en krans av papper i olika färger och hjärtformade och klistra ihop till en rund krans. Bra eftermiddagspyssel för barnen på fritids. Hann även med att ta en fika på halv tio-rasten. Trevligt att ha rast samtidigt som lärarna. Ute en stund innan lunch när barnen kom från gympan, sen spagetti bolognes till lunch. Slutade tidigt och var på täby dagspa vid 12.30 för klipp och sling hos Elin. Har känt ganska länge att kag är less på mitt hår, så nu rök sidbenan och jag klippte lugg! Inte haft lugg sen gymnasiet och känner mig lite barnslig, men det är väl bara att vänja sig. Skönt att kunna ha utsläppt utan hårspänne. Hämtade Konrad som är totalt slut idag och sen vart det spagetti med grönsaker och svamp till middag. Plockat lite här hemma, vattnat mina nysatta blomlådor och krukor och donat. Mattias målade klart ett fönster. Halv åtta hos mig och sen en film på viasat film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar