söndag 22 april 2012

Slappardag

Sovit uselt i natt, men lyckades sova till 8.30 i allafall. Vakna när M kom in med Kontad från morgonrundan. Frukost vid nyhetsmorgon, och jag älskar det. Sen vid 11 åkte vi iväg och köpte en jättefin spjälsäng från blocket. En BRIO med 3-olika steg och nedfällbar sida. Fräsch och fin med blå-vitrutig madrass- nu längtar jag efter vår bebis. Hem och lämna sängen och vidare till VIGGBYHOLMS STATIONSCAFÉ och mötte upp Nanna, Christian och Tilda. Te och surdegssmörgås med ost och grönsaker. Mattias skulle byta däck på sin bil och Christian spela fotboll så jag följde med Nanna hem. Pasta med grönsakswok till middag och lugnt tv-slappande. Om 5 veckor ska jag på bröllop, men vad ska jag ha på mig? JAG VÄXER!!!

2 kommentarer:

  1. Bonprix har fina mamma-kläder :)

    SvaraRadera
  2. Postorder? Måste pröva, orkar inte skucka tillbaka. Är så ojämn i storlekarna. Kram

    SvaraRadera