onsdag 14 mars 2012

Trött idag

Vakna liksom igår 05.50 så en lugn start på morgonen. Körde Trulle och planeter med Elise på förmiddagen. På rasten premiärhoppade barnen hopprep, svårt att veta när man ska hoppa! Övning ger färdighet. Slutade vid lunch och åkte och hämtade Konrad hos "farfar". De hade varit ute på 45 minuters promenad i solen. Hem och åt lunch, sen ringde min barnmorska Anna från Prima liv. Hade tömt mina järndepåer helt för en månad sen och har inte lyckats fylla upp dem någonting. Lönlöst att ta tabletterna. Hon tyckte synd om mig och har pratat med läkaren på specmödravården så nu får jag järninjektioner istället. Känner själv att jag är väldigt trött. Varje järntablett gör att jag får lite ork några timmar, sen är den overksam. Sov 13.30-16.00 och sen galet trött ikväll. Tikka masala till middag och Mattias kom
hem med två STORA TULPANBUKETTER!!! Han vet hur han muntrar upp sin flickvän. Nu är klockan 22.30 och jag säger GODNATT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar