torsdag 23 februari 2012

Farväl min lägenhet

På tisdag ska nycklarna till lägenheten överlåtas till köparen. Blandade känslor. Det är mitt första egna boende och jag har bott där i 13 år!!!
Hela mitt "vuxna liv" har utspelat sig där och det har varit min borg, min trygghet. Min och Bonnies lägenhet. Min och Sigges hem. Min fasta punkt. Ändå känns det skönt att gå vidare och rätt.

Har några grejer från förrådet som jag ska kränga i vår på loppisen vid TÄBY GALOPP. Hoppas få ihop lite pengar så det finns till allt vi måste fixa för bebben. Hämtat upp en fd. taxibil som pappa tagit ur trafik så ska vi se om vi är intresserade att köpa den. En volvo v70, 200 hk, etanol, befriad från trängselskatt 2 år till och regelbundet servad. Riktigt trevlig att köra. Får utvärdera om några dagar.
Kom hem i detta underbara VÅR-VÄDER!!! Vill bara sätta mig på altanen i solen med en te och bulle och NJUTA!!! Snaet får man sätta lite lökar med påskliljor mm. i krukorna. LÄNGTAR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar