tisdag 14 februari 2012

Bra måndag

Skitnatt sön-mån men beror nog på att jag tog tabletten mot illamående vid 19.30 och den är uppiggande. Var uppe 3 ggr under natten och åt och facebooka. Måndagen vart ändå bra. Vi gjorde ler-hjärtan med barnen på förmiddagen och efter jobbet åkte jag över till Camilla och fikade och promenerade med hundarna. Var hemma vid 15.30 och tog tablett mot illamående. Tänkte att det är bra tid att ta den då illamåendet brukar komma smygande. Riktigt bra funkade den MIN RÄDDNING snarare. Åt middag TILLSAMMANS utan illamående på väldigt väldigt länge...
Veg lasagne som jag tinade ur frysen och bara värmde på. Till det sallad med spenat, feta, nötter, morot, äpple och vindruvor. Åt upp allt!

Vid 18-tiden kom Mattias föräldrar förbi och hjälpte honom med reavinsten på lgh. Alltid så gulliga. De fick även se Konrad nytrimmad och sååå fin. Riktigt nöjd att jag grejade detta på egen hand.

Tog ett varmt bad innan det vart " halv åtta hos mig" och " sofias änglar". Slumra till 30 min. Sen la jag mig 21.00
Inte sovit middag idag på väldigt länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar