onsdag 15 februari 2012

Bra dag!

Idag har Konrad varit hos farfar eftersom hans daghusse inte kunde ha honom. De har lekt med en goldenvalp, myst, sovit, promenerats och skämts bort. Mattias lämnade honom där imorse påväg till jobbet. Vart 25 min sovmorgon för mig när jag inte behövde ta honom idag. Varit uppe 3 ggr i natt o kissat men känns ändå som en bra natt.
Elise var tillbaka idag och vi har kört TRULLE och pratat vulkaner med barnen. Ute och lekte i snön 45 min och sen gick vi in och gjorde vulkanutbrott på våra trolldegsvulkaner m bikarbonat och ättiksprit. Riktigt roligt och spännande tyckte barnen. Vid 11.45 slutade jag och mötte upp Malin i täby centrum. Åt lunch tillsammans på ett café där. Länge sen man bara fick sitta ner och äta lunch i lugn och ro. Sen åkte vi till hennes spa där jag hade klipptid kl. 14 hos hennes syster Elin. Så oerhört skön och harmonisk miljö. Klipp o sling och skön egentid. Skjutsade hem Malin och sen handla lite på ica. Köpte en SE & HÖR med Charlotte Perelli på första sidan. Vem ställer sig precis bakom mig??? Jooo... Linus Wahlgren. Fasen vad jag skämdes att jag köpte skiten.

Mattias o Konrad kom hem ungefär samtidigt. Värmt lite paj med spenatsallad samt en tablett mot illamående. Mattias står och steker köttfärs och gör lasagne. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. HALV ÅTTA HOS MIG och sen SVERIGES MÄSTERKOCK på tv4.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar