måndag 23 januari 2012

Pulkabacken

Idag har vi till barnens glädje varit i pulkabacken hela förmiddagen. Vart lite småfrusen eftersom jag hade jympaskor för att mina kängor har släppt i sulan. Blöta barn efter det så in med kläder i torkskåpet och sen ut senare i eftermiddag.
Var hos husläkaren så fortsatt sjukskriven 50% i två veckor tills rehabmötet m min arbetsgivare och försäkringskassan. Hämtade upp Konrad hos My och Daniel och sen förbi Preem och tanka, vilket rån... 14.48 :-/ l så det sluta på 668:-
Sen in till SPEEDY och kika på bilen inför besiktning 10 febr. Låter när jag kör av motorvägen eller släpper gasen... Bromsklossar + bromsskivor snart dax att byta= 2945:-
sen felsökte de min lampa på panelen EPC och lyckades programmera om.

Däckade i soffan med facebook, sovandes Konrad och nu en dusch innan middagslagning.
Idag blir det wraps fyllda med zucchini, paprika, gul lök, fetaost och tacosås och vips in i ugnen ca 13 min- KLART!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar