onsdag 29 juni 2011

Toppendag

Sovmorgon till 08.30 och sen iväg till jobbet. Var ute på gården hela dagen idag också. Hade med mig min middagssallad från igår som jag åt till lunch idag. Maten är katastrof i skolan tyvärr. Ingen känsla alls för mat de som gör den tyvärr.
Fyllde lilla poolen och satte igång vattenspridaren vilket var uppskattat.
Fick gå lite tidigare så jag var bara förbi hemma och hämta bikini, gjorde en kaffetermos och köpte en tidning, sen for jag ner till badet i näsaäng. Var där i 2,5 timme och koppla av ordentligt.

Hem för dusch och sen ner till Bruket med Eva på After beach. Mattias kom ner någon timme senare och vi åt middag där. Riktigt gott. Vart kvar till 21.30 då vi gick hem efter att Farbror Fläsk spelat. Helt okej men inte samma drag som Smalare än Thord. Träffade Sara som jag inte sett på 10 år :-)
Toppen dag med lite härlig sommarkänsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar