tisdag 28 juni 2011

Sovmorgon

Sovmorgon!!!! Skönt att få sova ut. Ska strax åka till jobbet och hoppas de inte missat vår veg-mat idag. Den kommer från tillagningskök så igår vart det greenburger från galoppgrillen.
Har dille på sallader just nu så igår vart det fyllda pitabröd med majs, gurka, tomat, mozzarella och ägg. Blir en skön mättnad istället för pasta och dyl som lägger sug som en klump i magen. Är så glad att jag gjorde min GBP för jag har ändrat smak helt och hållet. Förr åt jag pasta kanske 5 dagar i veckan. Nu händer det i skolan och någon gång ibland här hemma.

Ska försöka skärpa mig med vätskeintaget också. Har gjort lite bubbelvatten och haft i lite funlight. Smoothie var länge sen så det börjar bli dax igen. Ikväll middag med Mattias bror. Först lite jobb ute i solen med barnen.
Ha en toppendag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar