måndag 27 juni 2011

Har 25 dagars semester!!!

Inte mycket till sömn i natt. Somna vid 02.30 och sen upp och jobba. Tack och lov väldigt lugnt på jobbet så vi kunde pusta ut lite efter en hektisk vår. Fyllde lilla poolen med vatten som barnen hade roligt i och sen fotboll. På onsdag drar vi iväg till badet och äter lunch där.

Var inne hos min chef och frågade om lönen. Det var fel för jag ska ha 25 dagar men när vi pratade med lönekontoret så står det i deras schema att jag haft lediga fredagar sen augusti... (!) Därav en annan kvot vilket innebär att jag har 25 dagar och INTE 20 och likaså är det draget för mycket pengar när jag varit sjuk-TACK!!!
Fick lite lätt panik eftersom jag känner efter två års arbete att jag MÅSTE ha semester!!! 2 veckor på två år är inte att rekommendera.

Skrivit överklagan till Agria också gällande hans eksem som funnits sedan 2004, check*
Handlat mat, städat lite här hemma och kaninen Max hämtad av syrran igen. Älskling har sålt lägenheten och är och skriver kontrakt nu* check

1 kommentar:

  1. Å, vad skönt att det löste sig med semesterdagarna! Sen säger man ju inte nej till de pengar som de dragit för mycket. :)

    SvaraRadera