måndag 7 mars 2011

WEEKEND

Förra veckan var sportlov och vi var på Naturhistoriska med barnen. Vi grillade korv och hann med att rensa lite pärmar och dyl. Började känna av halsen på måndagen och sen vart det bara värre allt efter att veckan gick. På torsdagen stannade jag hemma från jobbet eftersom jag knappt kunde sova något på natten p g a förkylningen som satt som ett smäck. Pratade med husläkarmottagningen eftersom vi har mycket streptocker som går hos oss nu, men hon sa att det bästa är om man kan läka ut på egen hand eftersom man bara blir ännu mindre immun sen om man käkar pencillin. Sagt och gjort... VILA VILA VILA.

På fredagen åkte jag till Mattias i Södertälje och han hämtade upp mig vid pendeln för att sedan åka till Gryt i östergötland. Stannde på mitt vanliga ställe i Nyköping och åt en veggoburgare till middag. Glömde såklart Rinexcinen hemma men hade tack och lov Otrivin-sprayen med mig och likaså Alvedon. Ganska trött när vi handlat i valdersmavik och äntligen var framme vid stugan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar