söndag 13 mars 2011

KneXöl

Vaknade redan vid 07 och knallade ut med Sigge. Toppen väder med sol och fågelkvitter. Märkligt nog så var jag inte ensam ute på morgonpromenad för jag mötte massa icke hundägare ute också. Skönt var det i alla fall och jag fick ihop närmare 5000 steg på morgonrundan. Njöt fullständigt både Sigge och jag.
Hemma igen efter 50 minuter och då var Mattias uppe och hade dukat fram frukost.
Lååång och skön frukost innan jag for hem till mamma och pappa och lånade dammsugarn och fixade bilen. Tyvärr så upptäckte jag åter igen att bilen läcker olja så nu blir det speedy för felsökning igen =(

Å vad det bilköpet suger =(

Åkte över till C som hade haft en kass vecka så jag hade en blombukett och semlor med mig. Fika en stund innan jag la mig i soffan och däcka 20 min.
Vid 17-tiden åkte vi och hämtade upp Mattias föräldrar för att gå på hans kusins examensfest från KTH. Riktigt lyckad kväll med 120 pers på middag och sedan efterinsläpp.

Lite studentskiva känsla med tal, spex och håll igång. Första gången jag såg mattias upplädd i kostym och sååå fin var han. Blir fasen bara mer och mer kär för var dag som går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar