söndag 13 mars 2011



Idag åker Mattias till Holland på jobb så jag ska vara ensam 3 dagar och det blir sååå tomt. Förbannat nyttigt men oerhört ensamt. Passade på att ha lång frukost, kika på första säsongen av SOLSIDAN innan han åkte. Knallade ner till Täby centrum där jag hade turen att möta upp Angelica och Daniel för en lunch. Hon är en sådan människa som man träffar på tok för sällan men tyvärr så är det svårt att få tiden att räcka till så pass mycket som man vill.

Strosade runt lite och träffade katja på H&M så min privata stylist plockade ihop lite plagg för mig att prova vilket resulterade i en "sommarkofta" i stickat naturvitt och en liten svart kjol att ha till tights.

Hem och ut med Sigge innan jag ska möta upp resten av familjen för middag tillsammans. Systerbarnen har varit med mormor och morfar på teater ( Markolio).

Syrran har bokslut och kan inte åka iväg med mig på någon resa så jag har istället frågat Maria om hon vill åka på en veckas tjejresa med mig vilket hon ville så nu ska vi bara hitta lämplig resa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar