onsdag 9 mars 2011

Bra dag

Igår hade jag en toppen dag på jobbet och sedan iväg till Stinsen för att möta upp Jennie. Åt lite middag på FORNO ROMANO och sen knallade vi runt i butiker. Jennie hittade massa fina klänningar, blusar men jag fick tröst shoppa örhängen, sjal och Iphoneskal i rosa =)

Idag riktig toppen morgon. Gick upp en halvtimme innan jag behövde så jag kunde bara ta det lugnt. Morgonrunda runt galoppbanan med Sigge i solen och första morgonen utan TERMOBYXOR!!! Vår känslor som spritter i kroppen.
Gymnastik med barnen, lunch, ut och sen kalas för en kille som fyllde 6 år. Hem och hämtade Sigge och åkte till Camilla med lilla 10 veckors bebisen Isak... sååå söt!!! Sigge helnöjd eftersom han fick busa på tomten med Kenzo. Camilla är Sigges gamla hunddagis fröken och han älskar Kenzo.

Pyssla lite här hemma, dammsugit, rengjort akvariet och nu avnjutit resten av middagen från Forno romano igår... billigt och väldigt praktiskt att man får 2-3 måltider mot tidigare en...
Mattias är inne i stan och träffar sin kompis och äter middag. Bra att få sakna ännu mer... sjukt att jag kan känna så mycket som jag gör utan att panika... Han är så jävla bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar