torsdag 24 februari 2011

Hej igen...

Inte bloggat på ett bra tag men det är en hel del annat som tagit min tid. Först åkte jag på magsjuka för att två dagar senare få feberfrossa, halsont och dunder förkyld. Var hemma torsdag-fredag från jobbet. Har ändå klarat mig bra från sjukdom och var borta en vecka förra terminen efter min krock i oktober.

Har haft medarbetarsamtal och fick massa positiv respons från min chef och FAST ANSTÄLLNING. Är såååå glad eftersom jag trivs så fantastiskt bra på skolan. Eva och jag får fortsätta i höst att arbeta med dessa barn i 6 års och sen året efter det med nästa 6-års grupp. Känns så himla härligt!!! Trivs så bra tillsammans och kompliterar varandra. Världens bästa kollega helt enkelt och underbara barn och föräldrar. Känns verkligen som ett team.

Skaffat akvarium till klassrummet vilket barnen tycker är både roligt och spännande. Längtar till våren när vi får sticka ut på våra utedagar och grilla i skogen. Har världens bästa jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar