torsdag 13 januari 2011

SKRIDSKOR


Idag har vi åkt skridskor med barnen. Jag har dock så dålig erfarenhet av fritids när vi vart tvingade runt så jag mår bara dåligt när jag ser ett par skridskor. Snörade skridskor, hjälpte barn på toaletten och serverade varm saft och bulle.

De var helt slut efter att ha gått fram och tillbaka till HÄGERNÄS IP så efter lunch hade vi lite vila och de fick ligga ned och lyssna på BAMSE. Efter det lugn lek och planering för mig och Eva.

Ingen rast + att jag började en halvtimme tidigare idag resulterade i att jag gick hem redan klockan 14.00
Åkte raka vägen till TIBBLEBADET och simmade 40 minuter. Riktigt skönt men efter halva tiden kom det massa barn och ungdomar och skulle hoppa från hopptornet så det var den meditationen. Avslutade med dusch och torr bastu 10 minuter. Riktigt skönt att för en gång skull bli VARM.

Hem vid 15.30 och bara hämta Sigge och sen gå till ICA och handla. Sprang bara in några minuter och så jag hela tiden hade uppsikt över honom. Lite keso, spenat och avocado till kvällens middag. Ute 40 minuter så idag ska jag däcka i soffan med gott samvete.
Ikväll blir det vegetarisk lasagne som jag ska frysa in sen också. Perfekt!!!

M kommer vid 18 och då ska vi äta och sen bara slappa. MYYYYS!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar