tisdag 18 januari 2011

HYSTERISK MÅNDAG

Helt död igår efter att jag kom hem. Först försov jag mig och vakna 07.44 och skulle vara på jobbet 08.00 så ringde Eva och sa att jag skulle komma till 09.00 när jag lämnat Sigge hos Maja.
Barnen var i sitt esse efter att det varit helg. Full rulle så jag försökte aktivera dem med att göra ett akvarium med fiskar av kartong under tiden Eva var på planering inför ett info-möte.

Gick ut efter lunch vilket var en räddning. Ute till 14.30 då de var så blöta rakt igenom strumpor och byxor och jag fick leta fram extra kläder i lådan för kvarglömda kläder. Satt upp en lapp om att det behövs EXTRA KLÄDER!!!!!!!!!!

Lite akvariefix, spel och sy efter mellis för att sedan sluta vid 16.30 och åka för att hämta Sigge hos Maja.
Nanna kom över vid 18 och drack en latté med mig och passade på att träffa Mattias när han kom vid 19.30

Tittade på idrottsgalan och bara slappa resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar