onsdag 12 januari 2011

BRA DAG


Tro det eller ej men jag somnade på 5-10 minuter igår. Har sovit non stop hela natten vilket är ovanligt. Vaknade pigg och utvilad vid 07.30 och sen på jobbet till klockan 09.00
Hade idrott med barnen och körde pepparkakskull och sen lite valfritt med basket, tennis, fotboll, studsbollar mm. Barnen hade nog väldigt roligt i alla fall och det är ju huvudsaken.

På rasten åkte Eva och jag på en välbehövlig fika på GATEAU och drack latté och åt en bulle. Lite extra energi efter det. Var ute mellan 12-14.20 vilket var skönt med lite frisk luft. Är ganska varmt ute också.

Hämtade Sigge hos Maja och sen vidare till BILPROVNINGEN i ella gård för att boka tid. Skönt att ha det runt knuten även om vallentuna inte är jätte långt bort det heller.

Skottade min parkering samt 3 parkeringar brevid mig. På ena sidan är det en kvinna som sällan kör sin bil och på andra sidan två gamla pensionärer varav en av dem har ont i sin rygg. Borstade av hans bil från all snö också så kunde jag skotta ut det på gatan på en gång. Plogbilen var där så blir man av med all överbliven snö.

Tikka masala till middag idag igen, men sååå gott.
M skickade sms i morse och skrev att han sovit gott men ensamt(!) Jag med...
Ikväll ska vi mysa!!! Precis vad jag behöver. Ska försöka komma iväg och simma imorgon kväll igen. Åker nog hem efter jobbet och tar ut Sigge, äter middag och pysslar lite och sen drar jag dit vid 19 tiden. M har fotbollsträning så det passar perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar