måndag 6 december 2010

VILKEN MÅNDAG



Sovit ganska så dålig i natt. Vaknade 3 gånger och var uppe mellan 24-06. Körde Sigge till Maja och det var hur mycket bilar som helst ute. Fattar inte vart ifrån alla kom för så mycket brukar det inte vara andra mornar...
Kom till jobbet prick klockan 8.00 och idag var det jag som hade BARN-ANSVAR när de andra har personalkonferans mellan 08.00-09.00
Ett av mina gamla pilfinken barn F hade lite svårt att släppa pappa så hon fick krypa upp i knät och sitta och mysa med mig. Kom ett gäng till av mina gamla 5-åringar som numera är 7 år... Satt och snackade om allt möjligt och riktigt myste.
Lite samling med sång för att sen knalla iväg med barnen till pulkabacken. Idag vart det annan lite bättre backe där det inte är lika mycket träd och gropar. Barnen hade kul, för att inte tala om vad jag och E hade när vi tittade på de "galna små liven" som for iväg.

Eftermiddagen var de sååå speedade... Hm... måste ha att göra med allt S O C K E R det förmodlingen laddat med hela helgen. Idag ÄR jag totalt slut.
Hämta Sigge och handla innan det äntligen vart middag. Ätit väldigt dåligt idag, bara 3 mål mellan klockan 06.30-18.00... inte det bästa för en GBP-opererad.
Lite plock och fix här hemma sen ska jag lägga mig raklång i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar