söndag 19 december 2010

SKOTTAT SNÖ



Först startade inte bilen när jag skulle handla. Fick inte upp bagageluckan så jag kunde ta startkablarna. På med kupévärmaren i 2 timmar och knalla upp till Kristina på 10:e våningen med en latté i handen. Kikade på HANDBOLLS-EM FINALEN och snacka lite skit. Sen ner till bilen igen. Borsta fram den och försöka starta, icke =(
Startkablar och sen över till mamma och pappa och låna en snöskyffel för att skotta bort ca 30 cm hårt packad snö på min parkering.

Nu är jag totalt slut... varför gymkort!!?
Ömmar i ryggen och händerna skakar men skönt för kroppen att få arbeta lite. Skön trötthet liksom. Nu är bilen laddad för imorgon. Kupévärmaren är på och vindrutetorkarna står i vädret. Helt plötsligt funkade stereon igen också, förstår mig inte på denna bil. Blir till att köpa nytt batteri i alla fall.

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag krypa upp i soffan och bara njuta av tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar