torsdag 16 december 2010

INGET KISSANDE I NATT


Var ute på en rejäl runda runt näsbydal- roslagsnäsby igår kväll. Sigge knallar på bra och tycks må så bra när han slipper sin hälta. Påminner om tiden innan han vart dålig i sin armbåge. En hel del kissande och sen var jag ute igen innan jag la mig vid 22.30
Klarat sig bra hela natten och har inte druckit några mängder heller. Vid 05.00 slängde jag på mig mysisbrallorna och gick ut och kissade honom. Var så skönt att få krypa ner i sängen och somna om till 06.30

Iväg till Maja idag igen. Hon är vår räddning nu när han kissar så pass mycket och jag inte vill / kan lämna honom mer än 2 timmar. Inget blod idag i alla fall. Nu ligger han och sover gott i sin biabädd med det nytvättade täcket och påslakanet. Som jag älskar denna hund, han är FANTASTISK och det är K Ä R L E K på hög nivå.

Efter två dagar då barnen varit jätte uppe i varv så var de fantastiska idag. De har pysslat, gjort fina kort, lekt kiosk och byggt med lego och klossar. E vabade så jag fick först M mellan 10-11 och sen kom A 11-16.
Skickat hem alla deras tema-arbeten som vi jobbat med under hösten, rensat i skåpen, skrivbordet och torkat av på fönsterbrädor mm.
Lite mellis och sen gick vi ut och lekte på skolgården. Åker stjärtlapp, bräda och pulka och har sååå roligt.

Ikväll ska jag bara vara. Ska kika på en film som jag hyrde i helgen och bara slappa vid tv:n, ta en dusch och bara ta hand om mig själv. Ska nog lägga en fuktighetesmask och bara MYSA!!! Det är jag värd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar