torsdag 11 november 2010

KALLT




Idag var min kollega tillbaka och jag passade på att köpa med mig latté till henne från gatuteau. Vart väldigt uppskattat och sen åt vi frukt tillsammans med barnen. Märker verkligen hur roligt de tycker det är att sjunga så det vart lite sång innan vi klädde på oss ordentligt med kläder och gick ut.
Lekte jättebra tillsammans och sen var det dax för lunch. Soppa med makaroner som var mindre roliga om man säger så. Fick äta ordentligt med grönsaker och smörgåsar för att orka med dagen. Till mellis vart det smörgås och frukt.

Slutade redan kl. 15 så det var hem till Sigge och promenad. Pratade en stund med en äldre man som bor i samma port och som har bilen brevid mig. Han är så otroligt rar och vänlig jämt, gillar honom verkligen. Har också en Skoda och frågade om jag var nöjd med min. Han hade haft sin i 10 år och var jätte nöjd.

Ska dra ett varv med snabeldraken och sen ska jag sträcka ut en stund i soffan. Kvällen är laddad för tv, tända ljus och mys.

Fick en kallelse för läkarbesök som jag ska på snart. Känns skönt att få det överstökat men samtidigt lite jobbigt mentalt. Men men...
Det som inte dödar härdar som det så fint heter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar