söndag 17 oktober 2010

VART UTGÅNG ÄNDÅ

Jag som både var TRÖTT och SLITEN från igår med bara 5,5 timmes sömn fredag till lördagnatt. Men istället för att sitta ensam hemma så hängde jag på Eva ner till Tegelbruket ikväll. Hon skulle träffa några gamla kollegor och äta middag och dansa loss lite.

Har varit lite besviken de gånger jag ätit där, men idag åt jag en riktigt god pasta. Efter det kaffe =) och dans. Tyvärr så var det inte lika bra dj som på den gamla goda tiden då Edo, Fredde, Molle och Jimmy stod vid dj-båset. Riktigt dålig, gammal och omixad musik tyvärr.

Drog hem vid 00.50 och möttes av sönderslagen ruta i porten IGEN!!!
Varför är jag inte längre förvånad!!? Blir sååå less på att sopa upp glas efter andra för att inte Sigge ska få i trampdynorna, likaså betala för andras vrede och lathet att inte ha nycklar mm. *GRRRRRRR

2 kommentarer:

  1. Skönt att Siggelino är bra i huden för tillfället;-)Hoppas knölen på svansen är ofarlig tänker på Athena när jag hör om den men det gick ju bra att ta bort den och så var den lokal och inkapslad;-)
    Ha det bra/Kram

    SvaraRadera
  2. Hej bästa uppfödaren ever!!!

    Huden är riktigt fin, tvättar honom varannan dag så den kan väl inte vara finare än så just nu. Veterinären ringde igår så det var ingen svamp eller dyl. i öronen, men nu är de bra i alla fall. Sååå skillnad och inte alls så där röda som de varit. Gick knappt att röra alls. Stackars Siggemannen. Mår Athena bra? Måste lägga in en bild på hennes svans när den läkt.
    Allt bra med Signe? Mår halvbror bra?
    KRAM

    SvaraRadera