onsdag 22 september 2010


Idag var jag förbi VIGGBYHOLMS STATIONSCAFÉ innan jobbet. Köpte en varsin latté till mig och Eva. Körde lite olika stationer på gympan och man märker verkligen hur roligt barnen tycker att det är. Eftermiddagen var vi ute och lekte på gården, riktigt skönt väder så det är bara att passa på att njuta.

Hem och körde lite "SÖK" med Sigge i skogen bakom näsbydalsskolan, sen ner till centrum för att hämta ut min mobil som var tillbaka från lagning. Fick inte igång den så jag var inne hos grannen, men han lyckades inte heller ( och han är KILLE )!!!
Ner till centrum IGEN där killen på The phonehouse lyckades få igång den tillslut.

Hem och bada Sigge, dammsuga, moppa av golven eftersom Sigge fått ytterligare eksem som blodat ner på golvet =(

Middag och kanske sätter jag igång en maskin tvätt. Helt slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar