torsdag 23 september 2010

Härligt väder...







Gissa om jag vart glad idag när "mina gamla barn" kom förbi skolan. De var ute på promenad och vissa av dem har jag inte sett sen jag slutade i januari. Var så härligt att få träffa dem och krama om dem. De hade två helt nya "fröknar" även om deras gamla var kvar på förskolan med några barn. Saknar dem verkligen...

Hoppade över rasten vid 13 och gick istället hem en halvtimme tidigare. Sigge fick ha tratt på sig idag eftersom jag är rädd att han ska slicka upp sina eksem ännu värre annars. Kändes skönt att komma hem lite tidigare så han fick dricka ordentligt och komma ut på en skön eftermiddagspromenad.

Tog bilen till Näsaäng där vi gick längst med vattnet till Lorenviksparken och vände. Helt underbar eftermiddag. Handlade lite middagsmat på ica, ikväll blir det Tikka masala till middag. Är trött så sen väntar soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar