tisdag 28 september 2010

FRUSIT


Som jag har frusit idag.

NU ÄR DET HÖST OCH KALLT!!!

Lämnade Sigge hos Maja och sen iväg till jobbet. Glömde självklart mina vantar och mössa hemma. Inget vidare om man ska vara ute större delen av dagen. Var ute och promenerade 1,5 timme då vi gjorde hembesök. Sen skogen en stund innan det var dax för lunch.

Eftermiddagen var vi ute igen, jag höll på dööö...sååå KALLT att bara stå även om man försöker röra lite på sig också. Träffade en gammal kollega på parkeringen och stod och pratade en stund, sen hämta Sigge och iväg och handlade.

Satte igång och bakade 3 sorters bullar. Vart vaniljbullar, kanelbullar med rivet äpple och släta kardemummabullar med strösocker på.
Nu är jag helt slut... klockan är 19.45 och jag sitter och äter middag. Tinat min spenat-keso lasange som jag gjorde för några veckor sen. Riktigt gott och perfekt att ha i frysen.

Nu väntar lite plock och sen SOFFAN <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar