söndag 22 augusti 2010


Jag vill bli K Ä R men det är lättare sagt än gjort. Bristen på killar är inte problemet, snarare att jag inte vågar kasta mig ut... vågar inte släppa någon riktigt nära inpå mig. Är så förbannat rädd för att bli sårad. Kan inte säga att jag träffar " svin " för det gör jag inte generellt sett. Jag har träffat riktiga guldkillar, men det pirrar inte tillräckligt, då får det hellre vara.
Det är mycket som ska stämma, inte bara en "vän" i vått och torrt... man ska vara attraherad och intresserad av den andra också.
Jag är ärlig mot mig själv, det är också något jag strävar att vara till andra.
Idag är en sådan dag då jag lätt skulle vilja lägga huvudet mot min kärleks bröstkorg, krypa upp i soffan och bara se en riktigt härlig film.

4 kommentarer:

  1. Oj oj! OM jag känner igen mig! :-)
    Jag har inga som helst svårigheter att bli kär, men vågar inte göra något åt det, vågar inte ta några risker, vill inte släppa kontrollen och riskera att bli sårad...

    SvaraRadera
  2. Du har ju världens snyggaste finaste kille ju i Siggelino ;-)

    SvaraRadera
  3. mystiskt tycker att jag känner igen bilden, undrar vem det är ;0)
    Ibland är inte kärlek lätt, men ibland behöver man våga ta steget. Om du trivs med dig själv så kommer kärleken till dig. =)

    SvaraRadera
  4. Mmm... kärleken är inte lätt. Handlar väl mycket om att VÅGA och på ett sätt " nöjda sig"...

    SvaraRadera