måndag 23 augusti 2010

Härlig kväll


Idag har jag haft en riktig toppen dag från början till slut. Träffat massa av mina gamla barns föräldrar, som hälsat mig välkommen till skolan och dem. Vi har skrattat och skojat friskt på jobbet och drivit med varandra, vi är måna om varandra och det är så otroligt härligt att känna så med dem man arbetar med, och VIKTIGT!!!

Solen sken hela dagen och det var riktig mys start på terminen. Fick besök av några av mina gamla barn som fortfarande är för små att gå på skolan. De hade växt och såg sådär härligt spralliga ut. Har nog inte förstått hur mycket alla betyder för mig.

Åkte hem till mamma och pappa och hämtade Sigge. Pappa och han hade varit iväg och promenerat vid Svalnäs idag. Han är verkligen rena hälsokuren för pappa, synd att han inte förstår det själv bara ;-)

Hemma hade de kopplat bort avloppet i köket, jag har alltså toalett, dusch och handfat-TACK!!! Ska vara klart till torsdag kväll. Om några veckor så återkommer de om avloppet i badrummet, då blir det till att flytta hem till mamma och pappa.

Har haft en riktig toppen kväll tillsammans med Maria i Sundbyberg. Promenerade en 20-30 minuter innan vi satte oss på en uteservering. Åt en förrätts bruschetta med coctailtomater, zucchini, paprika, squsch- riktigt god!!! Inte sämre när det är världens sötaste kille som serverar heller, skrämde mig varje gång med sin basröst... haha*

En liten promis innan jag åkte hem igen. Imorgon ska jag träffa Lulle, tänkte ta en middag i vaxholm och bara snacka massa!!! tror att vi är i behov av det både han och jag. Han är som min bror som jag aldrig haft...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar