fredag 30 juli 2010

Snart helg



Raka vägen ner till mamma och pappa för att hämta en nyckel, sen till shell där jag köpte frukostbröd. Deras " Tor & Balder" bröd är såååå goda!!! Träffade en helt fantastisk kvinna som jag jobbat till och från med i sisådär 3 år och vi pratade en bra stund innan vi sa hejdå. Ska försöka ses någon dag, tror att båda behöver prata av sig med varandra. Livet tar vändningar...

Sen såg jag en gammal intagen, riktigt kul att se att han tycks arbeta och se ut att må bra- sådant gillar vi. Det är annat än dem man möter ute på krogen som ser allmänt tunna och nedknarkade ut, då är det bara tragiskt.

Pratade med min frisör också, han ska prata med sin kollega om han kan matta ner min svarta färg eftersom jag ser ut som ett spöke i detta svarta hår. Vill ju ha mörktbrunt med SLINGORNA kvar... Får se om jag kan åka in på onsdag och få det fixat. Trivs inte alls i detta svarta hår.

Nu blir det lite fix här hemma, sen iväg till Maja och gå en sväng med hundarna innan jag stciker iväg till kvällspass. Ikväll blir det mys med Maja =)

2 kommentarer:

  1. Vad söt han var den rakade Siggelino;-)
    Ha en skön helg;-)

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur!!! Fina Siggemannen.
    Ha en toppen helg ni med. Måste komma och hälsa på er snart.

    KRAM

    SvaraRadera