söndag 25 juli 2010



Maja kom över igår vid 19-tiden för lite mys kväll framför tv:n.
Kikade på " Sommarkrysset" med Sean Banan ( han är för sjutton inte klok), Anna Bergendahl, och lite andra artister. Gry Forsell blir bara snyggare för var år som går.
Kvällen gick väldigt fort och slutade med att Maja sov över. Min kära granne klampade runt i vanlig ordning och Maja undrade mer om han lider av ångest(!)
Kan ju nästan tro det när han far runt som han gör, fast å andra sidan... vem skulle inte göra det efter alla tillsägningar!!?

Eftersom jag sovit oroligt sista tiden så tog jag en insomningstablett igår kväll, sen in med öronpropparna. Som jag har SOVIT!!! Vaknade kl. 11.30 (!)
Då hade Maja varit ute med hundarna och gett dem frukost. Jag brukar aldrig kunna sova så länge, oavsett hur trött jag än är. Märkligt att jag inte vaknat. Men det vart inte så mycket sömn fredag till lördagnatt så...

Lite frukost och sen en film som vi skulle sett igår kväll med Mariah Carey. Kommer inte ihåg vad den hette men den handlar om en tjej som får två barn med sina pappa. Fullständigt vidrig men sevärd.

Det vart en riktig slappar-dag som var evighet sen sist. Film, popcorn och bara lugnt. Gick en sväng runt norskogen och hundarna har verkligen roligt ihop. Mest Sigge och Lea eftersom inte Sickan hänger på lika väl längre. Vart lite pasta med tomatsås, mozzarella mm. till lunch innan Maja stack vid 17-tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar