måndag 26 juli 2010

Jobbat igen

La mig vid 23 igår och har sovit kanon bra. Riktigt skönt att få sova hela natten. Jobbat med Christina idag, det har rullat på om man säger så. Hemgångar, tvätt och nya patienter. Nacken har känts hyfsat okej, även om den fortfarande "känns" i vissa rörelser.

Pratade med caroline, hon sa att jag ska pröva att gå i backar istället för att springa. Eftersom jag förmodlingen har sammanväxtningar i tarmen och de smärtar så fruktansvärt när " det guppar" så ska jag försöka få upp flåset i backar istället. Väsjöbacken, Erikslundstipppen och Mörtsjöbacken är perfekta för denna träning. Tycker ju t o m om att springa numera, typiskt att det ska göra så ont när man är klar då.

Har hämtat ut ny medicin till Sigge idag. Blir en lugn kväll hemma och bara vara. Imorgon jobbar jag dagpass igen!!!
Börjar verkligen kännas som höst när alla sommarlediga kom tillbaka idag. Likaså hade jag jacka på mig i morse när jag var ute med Sigge vid 06.30
Hoppas verkligen att det blir MÅÅÅÅNGA flera soldagar nere på hägernässtrand.

Sandra hade fotat Maartin och det känns så härligt att få se bilder, som jag saknar den hästen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar