måndag 28 juni 2010

Totalt slut...


La mig redan 21.30 igår kväll och har sovit ganska dåligt. Vaknade först vid 23.55 och var alldeles svettig. Var ute på balkongen och kylde av mig. Somnade om och vaknade igen vid 04. Drömde att jag hade hela sängen full av ORMAR!!!
Somnade om och sov till 05.40 och vaknade 10 minuter innan klockan ringde.

Idag har varit en intensiv dag med hemgångar, massa tvätt och omvårdnad. Omläggningar, hjälp med dusch, syrgas och sårodlingar. Är totalt slut känner jag. Skulle bara vilja lägga mig på en filt och sova i solen. Men stackars Sigge har varit hemma hela dagen, så vi har varit ute en liten sväng. Sen en god smoothie. Är så otroligt dålig på att dricka... Måste bättra mig. Glömde vattenflaskan hemma idag också, annars är den ett bra sätt att verkligen se till ATT man DRICKER!

Imorgon är jag ledig. Ska sova ut så länge jag kan, sen är jag sugen på att dra ut och paddla. Samtidigt så är det dåliga samvetet över att man vill hitta på något så inte Sigge behöver vara ensam. Har varit det 4 dagar i sträck när jag arbetat. Tror att han mår ganska bra ändå, i alla fall så är han harmonisk och glad... hjärtat!!!

Får ta en mer rejäl sväng ikväll när det är svalare. Vill hitta något bra hundbad där jag också kan bada. Är så trångt på hundbadet i rösjön. Skulle vilja hitta en egen klippa/ strand så man kunde sola och bada och han kunde vara med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar