onsdag 30 juni 2010

Mys med Carina


Ikväll var min kompis och fd. kollega Carina över på lite middag och mys. Tänk att man kan finna så fina vänner på jobbet, trots att ingen av oss jobbar kvar där. Så kul att vi fortsätter att ses och höras. På söndag ska vi åka till sturebadet och få behandling och bara MYSA. Ser verkligen fram mot denna dag. Ska bli sååå skönt!

Dagen har varit minst sagt häktisk på jobbet. Mycket ringande på "klockan" och många som behöver hjälp på ett eller annat sätt. Helt slut. Imorgon är det i alla fall en till undersköterska, tack snälla!!! Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och sova. Man förstår inte hur mycket det betyder att få sova hela natten, eller att somna i normal tid utan att försöka i 2-3 timmar... är så tacksam att jag tycks ha fått ordning på min sömn nu.
Igår tog jag ingen insomningstablett, inte dagen innan det heller och jag somnade på 20 min kanske. Upp 05.30 morgon bitti igen... morgonrunda med Sigge och sen smoothie i bilen påväg till jobbet. Skulle egentligen vilja cykla med då förlorar jag så mycket tid till Sigge... han är ju ensam. tack snälla pappa för att du tar ut honom på dagarna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar