tisdag 29 juni 2010

LEDIG!


Å vad skönt det har varit att få SOVA!
Vaknade vid 8 och var uppe och drack lite, sen somnade jag om lite lätt till kl. 9
Blir en ganska så rejäl sovmorgon när man gått upp 05.30 fyra dagar i rad. Morgonrunda med Sigge, sen lite yougurt & musli innan stranden.

åkte ner till hägernäs strand och la mig. Den är så mysig eftersom det finns både gräsmatta, sandstrand och bra med parkering. Träffade på Björn där och lite senare kom Micke förbi med kaffe, riktigt gott! Fredrik och hans kompis var också där så det var lite kul att träffa massa människor som man inte träffar så ofta. Nästa gång måste jag ta med sallad och kaffe. Vad har hänt med mina strand rutiner ;-)
Stack därifrån vid 15-tiden och då kom Patrik ner med solstol, sallad och allt.

Emelie kom förbi på lite balkong-smoothie, innan jag drog ner till centrum för att hämta ut smärtis till Sigge. Har lyckats bränna mig ganska bra i ansiktet så nu har jag laddat med solskyddskräm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar