måndag 31 maj 2010

Mysig kväll på söder...



Idag har det blivit lite fix med allt möjligt. Åkte till arninge och handlade hundmat till Sigge, en rengöringspump till akvariet och sen skulle jag hämta ut mer medicin till Sigge, tyvärr så var det slut så de fick beställa hem. Imorgon måste jag förbi och hämta ut det. Hade tänkt att köpa lite pelagoner och lobelia men är osäker om jag ska köpa andra blommor till balkongen. Får fundera lite till...
Vid 15.15 åkte jag in till söder och mötte upp Malin. Gick till " Blå porten" och åt en paj med sallad. Promenerade runt lite innan vi gick och satte oss vid en uteservering på medis och drack en kaffe. Nu är det verkligen sommar på riktigt!!!
Körde hem Malin och sen raka vägen till statoil och tvättade bilen. Köpte en GULDTVÄTT och extra flaska avfettning som jag sprutade bilen med innan... ändå vart det inte helt ren =( Värdelös biltvätt!!!
Nu är det värsta borta i alla fall och jag dammsög ur den fram, får ta resten en annan dag.

2 kommentarer:

  1. Du behöver inte betala för biltvätt. Det är bara att komma förbi mig på jobbet, vi har tvätthall med avfettning och högtryck!

    SvaraRadera
  2. Det säger du NUUU!!! Haha... den vart inte ens ren för 169 kronor. Men det gör jag gärna syrran.

    Kram

    SvaraRadera