lördag 29 maj 2010

Kanon kväll på uteserveringen...


Var egentligen jätte trött och sliten, men känner ändå att jag vill hitta på något istället för att sitta ensam hemma en fredags kväll. Tack och lov så var Fia lika sugen hon på att gå ut och äta lite middag och dansa lite. Hämtade upp henne vid 19.15 så bar det iväg till tegelbruket för middag. De har inglasad veranda där nu så det är riktigt mysigt att sitta där.
God mat, två stora glas med kaffe efter det, kvällen räddad =)
Lasse tittade förbi och tog en öl och snackade lite skit med oss innan han begav sig hemåt till flyttkartongerna.

Sen vart det dans ( Fia dansade nykter )!!!
Riktigt bra rock-band som jag inte vet namnet på just nu. Träffade dessutom massa folk från en av förskolorna jag vikarierat på genom vikariepoolen, KUL!!!
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Känns som att denna helg kommer att gå fort och att jag ska göra mitt bästa för att få in allt som jag vill göra. Denna vecka har varit såååå bra hitills.

2 kommentarer:

  1. Va glad jag blir att du fick en mysig fredag iallafall =)

    Dags för oss att ta en uteserviering i solen snart oxå :) Sitta i stan å glo på folk (läs heta karlar). I love it!

    kram

    SvaraRadera
  2. Hahahaha... japp jag fick en riktigt mysig " sommarkvälls" utgång. Du hade det fint på ditt håll som jag förståt det? Måste ses i veckan hjärtat.

    KRAM

    SvaraRadera