lördag 24 april 2010

Tack tjejer för en toppen kväll IGEN...


Ikväll har jag åter igen haft en riktigt bra kväll tillsammans med Jennie, Vicke och Petra. Var på Garbo strax innan kl. 21 och köpte varsin kaffe(!) Världens sötaste bartender gjorde ju inte saken sämre... satt och babblade om både det ena och det andra. Tänk vad tiden går fort ibland. Därefter var det dans non-stop på alla 4 dansgolven. Musiken var inte på topp idag men vi hade trevligt ändå.
Jennie och Vicke drog vid 01 men Petra och jag dansade vidare tills kl. 02.40 då vi gick om köpte ( hm... förlåt fick) varsin pepsi av snygg-bartendern, I like ;-)
Han dansade även lite för oss och med disktrasan i högsta hugg och handduken på axeln...grrr***

Nu har jag ätit natt-macka och ska sova gott. Imorgon kommer Nellie och myser med mig. Får se vad vi ska hitta på. Vore kul att åka ut till något stall men jag har ju knappt några vänner kvar med hästar. Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar