fredag 24 maj 2013

Stationscafét & promis

Träffade Anna & Rasmus idag för lunch & promenad.

Rönningesjön + gribbylund.




















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar