fredag 24 maj 2013

Middag

Bruschetta till förrätt och kyckling, halloumi, sallad & potatisgratäng. Gott med lite vin & öl till det. Strax kommer grannarna över på vin. Älskar mitt radhus-liv.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar