fredag 24 maj 2013

Bättre natt en väntat

Sen har han/vi SOVIT. Vaknade till när M gjorde iordning sig men lyckades sova vidare.


Vakna igen... Tokledsen. Lyfte över till vår säng och hade svårt att komma till ro. Fick ligga och hålla om honom och småprata. Tog 40 min innan vi somna.


Vakna igen... Ledsen & riktig gråt, kanske drömt.


Vakna första gången & fick dricka lite vatten.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar