
Vakna igen... Tokledsen. Lyfte över till vår säng och hade svårt att komma till ro. Fick ligga och hålla om honom och småprata. Tog 40 min innan vi somna.

Vakna igen... Ledsen & riktig gråt, kanske drömt.

Vakna första gången & fick dricka lite vatten.

- Posted using BlogPress from my iPhone
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar