fredag 17 januari 2014

Bra Pontusnatt & skitnatt för mig

Pontus sovit non-stop 19:30-05:15 men jag har legat vaken från 02-03:45 och sen sovit i etapper. Tack och lov sov Pontus till 8:30 idag. Lyckades bädda om honom både 05:15, 06:30 & 07:30

Frukostgröt som han slevade i sig själv & lite smörgås. Fick i sig ungefär hälften av båda. Sen rejält med kläder och ut i vagnen med Konrad 45 min en sväng ner mot mörtsjön i ganska lugnt tempo för att slippa få ont och massa sammandragningar. Hem och delade på lite apelsin & banan och sen la jag honom och han somna på 10 min...
Nu kaffe & ballerinakex till mig.

Nästa år kommer han inte kunna ha tomtedräkten så det får vara pyjamas nu. Den är så mjuk och gosig.


Kan själv! Sjukt nöjd kille.


Är man rejält klädd så var det riktigt skönt ute. Träffade en liten hund som Konrad lekte med en stund.


Underbara mörtsjön.


Skönt att gå lös. Duktig vovve.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar