fredag 31 januari 2014

Skitnatt

Hur länge till orkar man? Detta är inte ens början... Snart har vi ytterligare en liten som håller oss vakna. Ringt BUP idag för att rådfråga en småbarnspsykolog hur vi på bästa sätt ska få Pontus trygg och sova bra igen. Väntar på att barnmorskan ska ringa också gällande mitt UP som jag lämnade i tisdags. Lite magont & molande värk som strålar bak i ryggen...

Pontus på ett jäkla dåligt humör idag. Ingenting är bra. Trött, gnällig & kastar saker. Tack och lov ätit bra både till frukost & lunch. Slukade en stor portion pytt i panna och sen la jag honom. Höll på att böka runt, ställa sig upp, kasta nappen osv så efter 20 min lämnade jag rummet och sa till honom att nu går mamma och Pontus ska sova. Lite ropande i 10 min, sen tyst... Nu sover han!!!


Grannen jobbar hemma idag så hon kom över en halvtimme & tog en latté med mig. Känner mig helt isolerad. Inte träffat ngn på 3,5 vecka...



Kom ut 40 min på fm ocv promenerade & premiär-åkte snowracer, tyvärr förstår han inte riktigt att han måste hålla i sig så vi bytte till pulka och gick upp till dagis & tillbaka innan det vart lunch.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar