lördag 18 januari 2014

Helg

Fick sova gott 22:30-04:20 sen vakna jag och var uppe på toa och sen är det liksom kört att somna om. Mattias snarkade så mycket att jag höll på att bli tokig. Gick inte att få hejd på honom. Vid 06 vaknade Pontus till och då sa jag till M att han fick gå in och läggs sig hos honom- då somnade jag på 5 min!!! Sov enda tills 09:00 vilket var galet skönt. Då gick vi upp alla tre. Bäddade sängarna, duschade & klädde på oss. Sen fixade jag & Pontus mysfrukost undertiden som M tog en sväng med Konrad. Te, kaffe, juice, ägg, frallor i ugnen, gröt & smörgås till Pontus. Riktigt mysig start. Dukade av och sen ut & skotta snö & gå till pulkabacken.

Var väldigt glad men det syns inte just på denna bild.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar