onsdag 15 januari 2014

Feberfri

Sååå skönt att slippa oroa sig för hans feber. Tyvärr så har han fortfarande väldigt ont i munnen och bara grät hysteriskt i morse innan alvedonen började verka och han fått i sig sin välling framför Bolibompa. Men sen nöjd och hyfsat glad. Fick i honom en halv smörgås med ost också. Vaknat två gånger under natten och Mattias tog honom & andra gången gick han in och la sig hos honom. Jag var uppe vid 05:20 och kissa och sen slumrade jag till och från fram till 09:00 då jag tog en dusch. Pontus vakna till 06:50 men jag la ner honom och stoppade om honom och han somnade tack och lov om igen till 09:15

Tog en promenad fram & tillbaka till ICA för att handla lite mjölk, potatis mm. Han var verkligen nöjd att få komma ut.
Sov sen en timme och 15 min och jag passade på att ringa Jennie och prata lite samtidigt som jag unnade mig en kaffe & ett halvt wienerbröd från igår när mamma var över på fika.







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar